ANASAYFA LEZZET'TEN HABERLER METABOLİZMAYI HIZLANDIRMANIN YOLLARI VE ZAYIFLAMA ÖNERİLERİ

METABOLİZMAYI HIZLANDIRMANIN YOLLARI VE ZAYIFLAMA ÖNERİLERİ

Zayıflamak için öneriler arıyorsanız sizlere basit ve doğru birkaç önerimiz var.
Zayıflamak için öneriler ve metabolizmayı çalıştırmanın yolları

Zayıflamak için öneriler arıyorsanız sizlere basit ve doğru birkaç önerimiz var. Zayıflamak istiyorsanız, kalori yakmanın püf noktalarını anlatıyoruz.

Zayıflamak için altın önerileri sıraladık. Geçen yaz giydiğiniz kıyafetlere artık sığamıyorsunuz. Karnınızı içeri çekiyorsunuz ama nafile. Üstelik deniz mevsimi kapıda. Küçük ama akıllı püf noktalarıyla metabolizmanızı hızlandırıp çabuk kilo verebilirsiniz. Aynı zamanda sağlıklı ve hızlı kilo vermek için etkili yöntemlerden biri olan, 3 günde 3 kilo verdiren kabak detoksu diyetine de göz atmayı unutmayın.

SAĞLIKLI KİLO VERMENİN PÜF NOKTALARI NELERDİR?

Metabolizma, vücuda besinler yoluyla giren kaloriyi kullanan mekanizmadır. Eğer metabolizma hızlı çalışırsa, kolay kilo verilir. Tam tersine yavaş ise kilo vermek zordur. Pek çok kişi zayıflama diyeti yaparken, öğün atlayarak ya da ara öğünleri keserek kilo vereceğini sanır. Oysa çok sıkı diyetler sadece sağlığa zararlı değil, aynı zamanda metabolizmanın yavaşlamasına da yol açar. 

BİR GÜNDE NE KADAR KALORİ ALMAK GEREKİR?

Eğer bir günde aldığınız toplam kalori miktarı 1200 kalorinin altında ise vücut, günlük gereksinimlerini karşılamak için kalori tüketimini azaltmak zorunda kalır. Sonuç olarak siz zayıflamak için daha az yersiniz ama daha az kalori yakmaya başlarsınız. Ve normal yemeye başladığınızda her zamankinden fazla yağ birikir.

NASIL DOĞRU VE KOLAY KİLO VERİLİR?

Başarmanın formülü: Daha az kalori, daha çok hareket.

Yağlı, unlu ve tatlı yiyeceklere sınır getirin. Sabahları kahvaltıda bol diyet lifi ve suya yer verin.  Kepekli gıdalar ve tahıllar bağırsakların işlevini düzenleyip vücudun yağ alımını kontrol altına alır. Klasik kahvaltıdan sonra ara öğünde tahıllar, yoğurt ve taze meyveler yiyebilirsiniz. Örneğin, ananas içeriğindeki “bromelina” maddesi ile hazmı kolaylaştırıp yağ birikmesini önler.

3 HAREKETTE 100 KALORİ

Sabahları 3 harekette 100 kalori harcayın. Çalar saat çalar çalmaz yatakta 10 dakika gerinin. 2 bardak suyu azar azar yudumlayarak içip 30 kalori harcayın.Tazeleyici bir duşla 25 kalori harcayın. Zayıflatıcı yeşil, form ya da mate çayı için.

DÜŞÜK KALORİLİ YEMEK TARİFLERİ

Tavuk kıymalı kabak dolması (Porsiyonu 310 kalori )



Enginarlı dana biftek (Enginarlı dana bifteğin bir porsiyonu yaklaşık 200 kaloridir. )



Yeşil sebzeli pilav (bir porsiyonu ise yaklaşık 375 kaloridir)

Metabolizmayı hızlandıran çorba ve salatalar hakkındaki yazımıza da mutlaka göz atın.


Yeniliklerden haberdar olun!

Lezzet’ten sürekli haberdar olmak istiyorsanız e-posta adresinizi girerek kaydolun!