ANASAYFA SAĞLIK VE GÜZELLİK HER BİRİ BİN ŞİFA

HER BİRİ BİN ŞİFA

Kuruyemişler hem çok lezzetli birer atıştırmalık hem de sayısız faydalarıyla ciddi birer besin deposudur. Biz de seçtiğimiz dört kuruyemiş çeşidinin faydalarını sizler için derledik.
Her biri bin şifa

ANTEP FISTIĞI
• İnce bağırsakta glikoz emilimini azaltır ve kan şekerinin yükselmesini önler. B1 vitamininin enerji, büyüme ve iştah üzerinde olumlu etkileri vardır.
• Mide, bağırsak, kalp ve kalp kasları için gereklidir.
• Yaşlanmaya karşı korur, sigara ve alkolün zararlı etkilerini azaltır.
• Yüksek oranda antioksidan içerdiği için bazı kanser türevlerini vücuttan uzaklaştırır.

PİKAN CEVİZİ
• Hücre hasarlarını önler, parkinson, alzheimer ve kanser gibi önemli hastalıklara karşı vücudu korur.
• Kötü kolesterolü dengeler. Her gün düzenli olarak tüketildiğinde kalp hastalıklarına karşı koruma sağlar.
• Sindirimi çok kolay, yüksek kaliteli harika bir protein kaynağıdır ve çok hızlı bir şekilde vücut tarafından sindirilir.
• E vitamini bakımından zengin olduğu için saç ve cilt sağlığı üzerinde olumlu etkileri vardır.

BADEM
• Omega 3 kaynağı olarak kalp ve damar dostu bir besindir.
• İçinde bulunan Omega 3, kan pıhtılaşmasını ve damar sertliğini önler. Tansiyonu düşürür, şeker hastalarında kalp hastalığı riskini azaltır.
• E vitamini bakımından zengin olması nedeniyle antioksidan ve yaşlılık engelleyici bir gıdadır. Adet döneminde kan şekerinin düşmesini engeller.
• İçeriğindeki fosfor sayesinde kemik ve diş sağlığını korur.

FINDIK
• İçeriğinde yer alan doymamış yağlar kalp ve damar sağlığını koruyarak kalp krizi riskini azaltır.
• Günlük bir bardak fındık tüketimi, E vitamini ihtiyacının yüzde 86’sını karşılar.
• Lif açısından zengin olması, genel anlamda sindirim sistemi sağlığı için önemlidir.
• Hastalıkların iyileşme dönemlerinde tüketilen fındık, yaraların daha hızlı kapanmasını ve vücudun daha çabuk toparlanmasını sağlar.


Yeniliklerden haberdar olun!

Lezzet’ten sürekli haberdar olmak istiyorsanız e-posta adresinizi girerek kaydolun!