ANASAYFA LEZZETLİ HABERLER SAĞLIKLI BESLENME YAĞ YAKTIRAN MUCİZEVİ BESİNLER NELERDİR?

YAĞ YAKTIRAN MUCİZEVİ BESİNLER NELERDİR?

Metabolizma uyaran mucizevi besinler nelerdir? Yağ yaktıran besinler hangileridir? İşte, Fitoterapi Uzmanı Hanse Nur Büyükdağ'dan yağ yaktıran besinler:
Mucizevi besinler

İnternette dolaşırken hepimizin aradığı mucizevi besinler… uzun yıllarda aldığımız kiloları hızlıca vermek istiyoruz ve bunu ne yiyerek yapsak diye başlıyoruz araştırmaya. Mucizevi besinler, yağ yaktıran besinler, hızlı kilo verme, metabolizma hızlandırıcı besinler, göbek eriten besinler, kalça küçülten besinler… İşte, Uzman Diyetisyen ve Fitoterapi Uzmanı Hanse Nur Büyükdağ'dan yağ yakan besinler:


  • Yağ yakmak için, ilk olarak gereken şey vücuttaki su miktarını arttırmaktır. Çünkü yağ yakmak için vücudunuzda yeterli miktarda su olması gerekir. Ne kadar çok su içerseniz, o kadar çok yağ yakarsınız. 
  • İçinde kapsisin olan kırmızı biber de yağ yakmak için tercih edilmesi gereken besinlerden biridir. Kapsisin, eczanelerde ilaç şeklinde satılır. Ancak kırmızı biberde bulunduğu için, biber tüketmek de yağ yakımını hızlandırır.
  • Zencefil ve zerdeçal anti-inflamatuar etkilere sahiptir. Vücuttaki enfeksiyonun atılmasını sağlarlar. Yağ hücresi de, enfeksiyon olduğu için kolayca atılabilir.
  • Hindistan cevizi yağı, orta zincirli yağ asidine sahiptir. Hızlı bir şekilde yağlardan kurtulmanızı sağlar. Ancak porsiyon miktarına dikkat etmek gerekir.
  • Maydanoz ve maydanoz sapı, vücuttaki ödemi atmanıza yardımcı olur. Maydanoz tüketimi, yan yoldan yağ yakımını artırmanızı sağlar.
  • Çubuk tarçını suya atmak, vücuttaki insülin seviyenizi dengeler. Bu sayede şeker miktarınız azalır ve yağ yakımınız artar.
  • Keten tohumu metabolizmayı hızlandırır ve bağırsakları çalıştırır. 
  • Bitki çaylarından yeşil çay ve beyaz çay, içindeki etken maddelerden dolayı yağ yakımını arttırır.



Yağlar Kasa Nasıl Dönüştürülür?

Vücutta yağ dokunuz fazlaysa, metabolizmanız yavaşlar. Güne daha enerjik başlamak ve kas kütlenizi arttırmak için, daha çok protein tüketmeniz gerekir. Kas kütlenizi ne kadar artırabilirseniz, güne daha enerjik başlar ve metabolizmanızı hızlandırırsınız. Yağı kasa dönüştürmek için, spor olarak kardiyo yapılması önerilir. Orta şiddetli yürüyüş yapmak gerekir. Hedefiniz 10.000 adım olmalıdır. Yürüyüşe başlamadan önce şekersiz ve sade kahve tüketmek, yağ yakımını %30 oranında artırır. 


10.000 adımdan sonra yürüyüş hızını arttırmanız gerekir. Günlük su tüketimi: Kilonuz X 35 ml olacak şekilde ayarlanmalıdır. Tüm bunlara uyulduğu takdirde yağ yakım hızı da artacaktır. Yağ oranınız gözle görülür biçimde azaldıktan sonra, kuru baklagiller, yumurta akı gibi proteinden zengin besinler diyete eklenmelidir. Bunun dışında beslenmenize et, tavuk, balık eklemeli ve sporunuzu ağırlık bazında değiştirmelisiniz. 


Şunlara da göz atın;


Yeniliklerden haberdar olun!

Lezzet’ten sürekli haberdar olmak istiyorsanız e-posta adresinizi girerek kaydolun!