ANASAYFA LEZZET'TEN HABERLER DİYETİNİZ İÇİN SEVDİĞİNİZ LEZZETLERDEN VAZGEÇMEYİN!

DİYETİNİZ İÇİN SEVDİĞİNİZ LEZZETLERDEN VAZGEÇMEYİN!

Diyetinize uygun lezzetlerle sağlıklı beslenerek kilo verebilirsiniz.
Diyetiniz için  sevdiğiniz lezzetlerden vazgeçmeyin!

Sağlıklı bir başlangıç yapmaya ne dersiniz? Her geçen gün artan obezite hastalığına karşı yediklerinize dikkat ederek dur diyebilirsiniz. Çorbadan ana yemeğe, salatadan tatlıya pratik ve düşük kalorili tarifleri sitemizde bulabilirsiniz. Kısa sürede hazırlanan tarif önerileri ile fit olmak artık çok kolay! Formuna dikkat edenler için sağlıklı ve düşük kalorili yemekler hazırlayabilir, bu yiyecek alternatifleriyle diyet listenizi leziz bir şekilde kombine edebilirsiniz. 

Dilerseniz, sizler için özel olarak hazırlanan diyet yemeklerine göz atabilirsiniz.

İdeal Kiloya Ulaşmanın Etkili Yolları Nelerdir?

  • Öncelikle boy, cinsiyet ve kilo bilgilerini girerek kendiniz için ideal kiloyu belirleyin.
  • Kilo hedefinizi belirledikten sonra, yeme alışkanlıklarınızı düzene sokun.
  • Beyaz ekmek tüketmek yerine, kepekli veya tam tahıllı ekmek tüketebilirsiniz. Ekmeğin miktarı bir öğünde en fazla 2 dilim olmalıdır.
  • Günün en önemli öğünü olarak kabul edilen kahvaltıda, tok tutucu besinler tercih edin. Özellikle yulaf ve buğday içeren besinler, gün boyu enerjik kalmanızı sağlayacaktır.
  • Ara öğünleri geçiştirmek yerine kuru meyve, kuru yemiş ve meyve ile tamamlayın.
  • Asitli içeceklerden uzak durun. Bunun yerine sindirimi kolaylaştıran ada çayı, ıhlamur gibi bitki çaylarına yönelin.
  • Öğle öğünlerinde çorba ve salata, akşam öğünlerinde ise et, sebze ve balık yemeklerine yer verin.


    Sağlıklı ve Lezzetli Diyet Listesi Örneği!

Bol Proteinli Esmer Pirinçli, Pancar Levrek;

Esmer pirinçli pancar levreğin bir porsiyonu ortalama 105 kaloridir. Orta boyutlarda bir adet pişmiş levrek ise yaklaşık 290 kaloridir.


Nefis Brokolili Diyet Salata;

Vitamin bakımından zengin olan bu tarifi, öğle ve akşam öğünlerinde tüketebilirsiniz. 


Hafif Bir Atıştırmalık Körili Badem;

Zengin besin değerleri ile sunulan bu tarifi, listenize ara öğün olarak ekleyebilirsiniz.


Tatlı Krizlerine Son Verecek Glütensiz Brownie;

Şeker değeri yüksek olduğu için, ölçülü bir şekilde tüketilmesi öneriyoruz.



Yeniliklerden haberdar olun!

Lezzet’ten sürekli haberdar olmak istiyorsanız e-posta adresinizi girerek kaydolun!