ANASAYFA LEZZET'TEN HABERLER 1 AYDA 10 KİLO VERDİREN JAPON DİYETİ NEDİR, NASIL YAPILIR?

1 AYDA 10 KİLO VERDİREN JAPON DİYETİ NEDİR, NASIL YAPILIR?

1 ayda 10 kilo verdirdiği iddia edilen Japon diyeti, sebze, balık ve tavuk etinin yoğun olarak tüketildiği bir programdan oluşur. Peki, Japon diyeti nedir, nasıl yapılır? Japon diyeti zayıflatır mı? İşte, çok merak edilen Japon diyeti:
1 Ayda 10 Kilo Verdiren Japon Diyeti Nedir, Nasıl Yapılır?

Dünya üzerinde obezitenin en az görüldüğü ülke Japonya'dır. Japonya'da yaşayan kişilerin dünya ortalamasına göre daha uzun ve sağlıklı yaşadığını biliyor muydunuz? Bunun nedeni hareketli bir yaşam ve sağlıklı beslenmekten geçiyor. Doymuş yağ oranı ve kalorisi düşük besinler tüketen Japonlar, çok çeşitli bir beslenme alışkanlıklarına sahiptir. Japon diyeti ise, Japonya'da yaşayan insanların beslenme alışkanlıklarına göre hazırlanan bir diyet çeşididir. Doğru bir şekilde uygulandığında kilo vermeye yardımcı olur. Bu diyette bulunan besinlerin şeker, yağ ve işlenmiş gıda oranları çok düşüktür. Bu yüzden kilo vermek isteyenlerin diyeti doğru bir şekilde uygulaması gerekir. Japon diyeti ile kilo vermek isteyenlerin dikkat etmesi gereken en önemli nokta ise, günde 8 bardak su içmeleri gerektiğidir. Öğün aralarında su dışında herhangi bir şey tüketilmemelidir. İşte, bir ayda 10 kilo verdiği iddia edilen japon diyeti nasıl yapılır? Japon diyeti örnek beslenme listesi:


Japon Diyeti Listesi

1. GÜN

  • Sabah: 1 fincan çay veya acı kahve
  • Öğle: 2 adet haşlanmış yumurta, 1 adet domates, 1 kase zeytinyağlı marul salatası
  • Akşam: Bir porsiyon ızgara balık, 1 kase marul salatası.


2. GÜN

  • Sabah: 1 adet tost, 1 fincan acı kahve
  • Öğle: 1 kase marul salatası (zeytinyağlı), 1 porsiyon ızgara balık
  • Akşam: 1 kase yoğurt (az yağlı),1 porsiyon ızgara biftek


3. GÜN

  • Sabah: 1 fincan acı kahve
  • Öğle: 3 adet havuç, 1 adet haşlanmış yumurta
  • Akşam: 1 adet elma


4. GÜN

  • Sabah: 1 fincan acı kahve
  • Öğle: 1 adet kabak kızartması
  • Akşam: 1 porsiyon ızgara biftek, 2 adet haşlanmış yumurta, 1 kase marul salatası


5. GÜN

  • Sabah: 1 adet havuç
  • Öğle: 1 bardak domates suyu, 1 porsiyon ızgara balık
  • Akşam: 1 kase marul salatası, 1 porsiyon ızgara balık


6. GÜN

  • Sabah: 1 fincan acı kahve
  • Öğle: 1 kase zeytinyağlı havuç salatası, 1 porsiyon haşlanmış tavuk
  • Akşam: 1 adet havuç, 2 adet haşlanmış yumurta


7. GÜN

  • Sabah: 1 fincan yeşil çay
  • Öğle: 1 kase meyve salatası, 1 porsiyon ızgara biftek
  • Akşam: 1 kase pul biberli yoğurt, 1 porsiyon haşlanmış tavuk


Önemli Not: Japon diyeti metabolizmayı hızlandıran ve en hızlı kilo verdiren diyetlerden biridir. Herhangi bir sağlık probleminiz varsa, bu diyete başlamayın. Aşırı ve ani kilo kaybına neden olan Japon diyeti, bazı hastalıklara neden olabilir. Bu yüzden Japon diyetini uygulamadan önce mutlaka doktorunuza danışın. Özellikle uzun vadede vücuda zarar verebilen Japon diyeti yerine, diyetisyen veya beslenme uzmanıyla görüşerek kendi vücudunuza en uygun diyet listesini uygulayabilirsiniz.


Şunlara da göz atın;


Yeniliklerden haberdar olun!

Lezzet’ten sürekli haberdar olmak istiyorsanız e-posta adresinizi girerek kaydolun!