Kurabiyenin Yağı Fazla Olursa Ne Olur?
DUYGU KARAGÜL İçerik Editörü
0 Tarif       2 Takipçi
Kurabiyede yağın fazla olması, hamurun pişerken yayılmasına ve şeklinin bozulmasına neden olur. Bu durum kurabiyenin dokusunu aşırı kırılgan ve elde dağılan bir hale getirir. Aynı zamanda yağlı bir his bırakarak lezzet dengesini gölgeler ve diğer aromaların önüne geçer. Ölçüsüz kullanılan yağ, kurabiyenin hem görünümünü hem de ağızda bıraktığı hissi olumsuz etkiler.

Yağ miktarı arttıkça kurabiye fırında kontrolsüz şekilde yayılır ve olması gerekenden ince pişer. Fazla yağ, hamurun yapısını zayıflatarak kurabiyenin çabuk kırılmasına yol açar. Tat olarak ise ağızda ağır ve baskın bir yağ hissi bırakır. Bu da kurabiyenin dengeli, hafif ve keyifli olmasını engeller.

Haber Kategorileri

Mutfak Tüyoları

Lezzetli Haberler

Üzüm Yaprağı Tuzlama Yönteminin Püf Noktaları
Yeni Pişmiş Kurabiyeleri Mahveden Saklama Hatası
Kek Harcına Eklenen Bu Malzeme Bayatlamayı Önlüyor
Etin Suyunu İçinde Hapseden Salamura Hilesi
Tavuğu Yapışmadan Tavada Kızartmanın Kolay Yolları
Meyvelerin Çürümemesi İçin Ne Yapılmalı?